Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 29 de novembre del 2012

Els Tossals d'Almatret ( 25-11-12 )

Un cop més, la visita al proper poble d'Almatret em va sorprendre molt gratament. Aquest cop, la ruta que ens va preparar el company Jaume, consistia en fer un recorregut diferent al de les altres vegades i amb visites turístiques.
A les 08h, ja estàvem a Almatret preparats per començar la ruta, que a diferència de les que preparem normalment, era primer baixar i després pujar.
Els Senderistes per la ocasió, vam ser:
Tere, Sandra, Tere S, Pep, Carmen, Jaume ( fent la foto), Angels, Enric i Fina.

Uns camins que baixaven pel barranc dels dolcets, ens haguessin portat fins l'embarcador al riu Ebre.

Però nosaltres el vam deixar uns qm abans per pujar a través d'una sendera molt neta i arreglada pel grup ciclista d'Almatret , cap al mirador de la Serra.

Aquest monument, esta fet en record d'un dels Bombers que va morir al incendi d'Orta i que era membre del club cilcista d'Almatret.
Seguim pujant i arribem a la zona minera:

I arribem al mirador del Cingle,

amb unes vistes espectaculars del riu Ebre, tot i que la boira no ens van deixar gaudir amb tota la seva grandesa.

Un cop dalt, vam veure unes restes de la batalla de l'Ebre.......

Arribant al poble, vam passar per una antiga bassa on hi havien els rentadors del poble.

I d'allí, cap al cotxe !!

En definitiva una sortida molt bonica, instructiva i com sempre amb molt bon ambient i bona companyia.

Distància: 14,9 qm
Durada: 4,16 h ( amb aturades)