INDEX BLOG

▼

diumenge, 27 de maig del 2012

Els Avencs de Masroig

Després de veure la ruta feta pels companys de SENDERS FLIX als Avencs de Masroig, em vaig quedar amb les ganes de fer-la, ja que es plantejava molt bonica de fer.
O sigui que dijous dia 24, Pep i Jo vam quedar per escapar-nos fins a Masroig per fer la sortideta.
A les 07h 40, ja teniem la motxila al coll i començàvem a caminar. El cotxe el vam deixar al costat de la carretera ( al Molí den Just) i vam seguir direcció el Molí de l' Antonia.


 No vam tardar massa en creuar el riu Siurana




 i fer cap als Avencs de Masroig. La veritat és que no et pots imaginar trobar-te "allò"en aquells indrets. És algo digne de veure tan per la seva bellesa com per la seva espectacularitat. Passar-los per dins, va ser tota una aventura i vam entendre en aquell moment, perquè els companys parlaven com parlaven. Nosaltres els vam passar de nord a sud, seguint el consell del company Jaume.














El pas següent, va ser anar fins al Molí de l'Antonia i d'allí fins una cruïlla.
 Primer vam anar a esquerres per pujar al Sarraì i després de contemplar les precioses vistes,




 vam tornar enrere, per agafar el camí a dretes fins a Bellmunt del Priorat i fins les Mines Eugenia.


Nosaltres no vam poder entrar a visitar-les, ja que solament obren els caps de setmana i en visites programades. Un altre dia serà !!!
Desfent una mica el camí, vam agafar la sendera que ens va portar fins al Puig Roig, un poblat prehistòric.


I després de la visita, cap a l' Ermita de Pinyeres


 i cap al cotxe.
Durada: 5h
Distància: 15 km
Dificultat: Fàcil










1 comentari:

  1. El barranc que travesseu, serà el barranc de la Vila, també anomenat dels Molins a la seva part més alta, que es tributari del riu Siurana

    ResponElimina