Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 20 de setembre del 2007

Felicitats Laia!







Ahir dia 19, vam celebrar l’aniversari de la Laia, Ja en té 9!!
Va ser una festa molt bonica, on va convidar a 11 nens de la seva classe i també a l’Enric i l’Arnau. Els meus fillets, van a tots els aniversaris, però al de la Laia no els van deixar vindre...
Be, s’ho van passar d’allò més be. Es van banyar fins i tot a la piscina !
Moltes felicitats Laia!!!

2 comentaris:

eva_yam ha dit...

Feli Feli...... FELICITATS LAIA!! que gran!!!!!!!! aquesta tarda vindré a veure-la!!

M'alegro que hagués anat bé!! ja vaig veure que no van perdre el temps......... fins i tot a la piscina van estar!! si es que!!!!! que morro!!!!!!

llàstima que no van vindre els nens però que hi farem, un altre any serà!!

un petonàssssssssss

Anònim ha dit...

Feliçitats laia per molts anys!!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!