Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 27 d’octubre del 2007


He de reconèixer que la música i els cant no és el meu fort, no m'ha agradat mai fer-ho. Suposo que la vergonya de posar-me al davant d'algú i tocar m'ha frenat molt. I em refereixo al solfeig i a tocar alguna mena d'instrument. Però ves per on, l'Enric m'ha sortit músic !!!
Recordo el primer cop que em va trucar per telèfon per dir-me que tenia una audició, vaig perdre els pantalons marxant corrent per arribar-hi a temps. I és que quan el vaig veure allí dalt, tot sol i tocant aquell instrument tan gran, ( el cello) ,que era més alt que l'Enric......Be, no cal dir que alguna llagrimeta d'emoció em va caure mentre tocava !
Molts cops l'he vist cantar amb l'orfeó i fins i tot l'he acompanyat a cantar fora vila. I veure com s'ho passava de bé quan cantava.....Era tota una il·lusió !!
Ara ja no canta amb l'Orfeó i a més ha canviat d'instrument musical: el contrabaix, que encara és més gran que el Cello.
No he tingut l'oportunitat ni el plaer de veure com el toca ni d'escoltar-lo, però de ben segur que em caurà la baba i em sentiré el pare mes orgullós i feliç del mon quan ho faci, perquè ja ho sóc de ser el seu pare.
Endavant Enric!!!!!

1 comentari:

Maria José ha dit...

M'agradaria assistir a una audició de l'Enric, avisa'm quan en faci alguna.
Una abraçada!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!