Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 29 de gener del 2008

ELS PARES DE LA PLAÇA


Ja són 101 setmanes, les que han passat des de que un bon dia, un grup de pares separats van decidir personar-se a la plaça Catalunya de Barcelona, a les 12h i amb la seva samarreta de color verd on hi diu: CUSTODIA COMPARTIDA YA!!, donant voltes per la plaça i explicant a la gent els seus propòsits, que no són altres que els de tenir als seus fills amb ells, al menys la mateixa estona que la mare.
Lluitem per poder donar tot el nostre amor i la nostra estimació als nostres fills. No n'hi ha prou amb ser pares,avis, tiets.....família de cap de setmana. Els nostres fills es mereixen molt més i per això lluitem i lluitarem fins aconseguir la igualtat, que ens vindrà donada per la CUSTODIA COMPARTIDA.
No es pretén prendre res a ningú, sinó tenir el que ens pertoca com a família paterna dels nens. Volem poder cuidar-los, jugar, riure, plorar, estudiar, passejar, portar-los al metge......fer-ho tot amb ells , gaudir del seu amor i poder donar la nostra estimació a aquelles personetes que són el nostre motiu de viure.
Per tot això, vull des del meu bloc agrair i animar als meus companys en aquesta lluita, amb els que he tingut l'honor de poder compartir algunes trobades, per a seguir endavant fins aconseguir el nostre propòsit.

CUSTODIA COMPARTIDA...PER ALS FILLS QUE ES PERDEN SER ESTIMATS PER LA FAMÍLIA PATERNA.... YA !!!!!!

Una abraçada!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!