Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 12 d’abril del 2008

Un dia especial!

Avui és dissabte i estic amb els meus fillets, Enric i Arnau. Pel matí, hem anat amb l'Arnau a Lleida a jugar a futbol. La crònica del partit, l'ha farà l'Arnau al seu bloc.
Per la tarda hem anat a fer una volta amb bici i ens ho hem passat molt be jugant a amagar pel barri. Després, en arribar a casa, sessió de dutxa i fins l'hora de sopar un ratet amb els Sims.
I per la nit, sessió de Cine amb crispetes incloses.
Això és per molta gent un dia normal, però per nosaltres és un dia especial ja que gaudim tots tres d'estar junts.

3 comentaris:

eva_yam ha dit...

holessssss tato!! ja veig que has tingut un cap de setmana complert!!! amb els teus fillets!!

aissssssssss ells!!!!!!!
m'alegro!!
ara vaig a veure la crònica del partit!
un petona`sssssssss

Anònim ha dit...

Hola de nou,et vull dir que no estic gens d´acord,en el que dius de que per molta gent,el que tu has gaudit dels teus fills,per ells es un dia normal,jo penso que cada moment,instant,porció de temps per petit que sigui sempre es especial,per que no hi ha cap d´igual.
I ara si m´ho permets,t´escric un conte que a mi m´agrade molt personalment.

FABRICANDO UN PADRE.
-En el taller mas extraño y sublime conocido,se reunieron los grandes arquitectos,los más afamados carpinteros y los mejores obreros celestiales que debían fabricar el padre perfecto.
-"Debe ser fuerte",comentó uno.
"También debe ser dulce",comentó otro experto...
-"Debe tener firmeza y mansedumbre"
"Tiene que saber dar buenos consejos"
"Debe ser justo en momentos decisivos,alegre y comprensivo en los momentos tiernos"
"¿Cómo?" es inposible-interrogó un obrero-poner todo ese material en un solo cuerpo.
"Es Fácil" contestó el ingeniero,"solo tenemos que crear un hombre con la fuerza del hierro y que tenga corazón de caramelo..."

Todos rieron ante la ocurrencia y se escuchó una voz,era del maestro dueño del taller.

"Veo que al fin comienzan,-comento sonriendo-no es fácil la tarea,pero no es inposible si ponen interés y amor en ello".

Y tomando en sus manos un puñado de tierra comenzó a darle forma.
"¿Tierra?" preguntó sorprendido uno de los arquitectos."Pensé que lo fabricaríamos de mármol o marfil,o con piedras preciosas".

Este material es necesario para que sea humilde-le contestó el maestro,y extendió su mano y sacó de las estrellas oro y lo añadió a la masa.

-Esto es para que en las pruebas dificiles brille y se mantenga firme...

Agregó a todo aquello,Amor y Sabiduría,le dio forma,le soplo de su aliento y cobro vida,pero faltaba algo,pues en su pecho le quedaba un hueco,¿Y ahí que pondrás?-preguntó uno de los obreros,y abriendo su propio pecho,y ante los ojos asombrados de aquellos arquitectos,sacó su corazón,le arrancó un pedazo,y lo puso en el centro de aquel gran hueco.

Dos lágrimas salieron de los ojos del maestro,mientras volvía a su lugar el corazón ensangrentado,

¿Por qué has hecho eso?-preguntó un ángel obrero,y aun sangrando el maestro le contestó:"Esto hará que me busque en momentos de angustia,que sea justo y recto,que perdone y corrija con paciencia,y sobre todo que este dispuesto al sacrificio por sus hijos,y que los dirija con ejemplo.porque al final de su largo trabajo,cuando haya terminado la dura tarea de ser PADRE aquí en la tierra,y satisfecho por su buena labor.
Partira con tranquilidad..

Espero t´agradi.
1-mare.

enric ha dit...

Tens molta raò en el que dius que cada moment, cada instant al costat dels nostres fills, és especial. I no per mi sol sino per tothom que s'estima als seus fills.
Jo em referia en el escrit, a la normalitat de que estar junts és un fet quotidià,algo que passa cada dia, en la majoria dels casos. I això és converteix en algo especial en el nostre cas, perquè en passa solament 4 dies al mes. En cap moment em referia a que no sigui especial per a tothom gaudir dels seus fills.

En quan al conte...molt bonic. Una "feina" difícil de complir aquesta de ser pare, però que és fa amb molta voluntat i carinyo.
Una abraçada!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!