Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 15 d’octubre del 2008

Un precios conte!


La meva germaneta Eva, és molt aficionada a Bucay i he de dir que a mi ja em comença a agradar també.

Aquest cop esta llegint un nou llibre i ha posat a la seva pàgina un conte molt bonic , que et dòna per pensar amb l'importancia que té el saber escoltar quan et parlen i no ofuscar-se pel que tu estas pensant, passant del que l'altra persona et diu.

Be, crec que és bonica de llegir. El bloc de l'Eva.

Una abraçada a totnom!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

aisssssssssss quina ilu tato!! m'agrada aquest article!! jejeje

ja et passaré algun llibre del bucay!! són una passada!!

unpetonàsssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!