Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 5 de febrer del 2009

L'Arnau ja té 9 anys!!!



El passat dia 26 de gener, l'Arnau va complir 9 anys. Com que el dia del seu cumple era dilluns i no estaria amb nosaltres, doncs diumenge dia 25 l'hi vam preparar una festa amb tota la meva família.
Dels preparatius ens en vam encarregar la Joa i jo i del pastís la Elia, que per cert l'hi surten força be i bons.
Moltes felicitats Arnau!!!!

2 comentaris:

eva_yam ha dit...

siiiiiiiiiiiii puc dir que li surten molt bons i que es una gran mestra dels postres! jejejej
per culpa seva em vaig animar a fer pastissos! jejeje qui m'ho havia de dir!!

ahhhhhhhh i sobre el cumple molt bé!! de tots els moments viscuts aquell dia em quedaria amb la carona de felicitat de l'Arnau! és notava que estava content de tenir tota la family i sobretot que tothom estava per ell! era el seu dia!

petonetssssssssssssss

Unknown ha dit...

FELICITAS ARNAU !

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!