Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 15 de juliol del 2009

Que ràpid han passat aquests 15 dies! I és que no me'n dono compte i ja han de marxar un altre cop els meus fills. Això si, com sempre hem fet, hem aprofitat el temps al màxim.
I és que amb les estades dels caps de setmana, no em dóna tems per a res. Tots és massa ràpid i no tenim temps per a xerrar, jugar....estar junts!. Però a les vacances d'estiu tot és diferent. Hi ha moments per fer-ho tot, ja que disposem de moltes hores plegats. I realment, les aprofitem.
Be, ara ens queden el dies d'agost, que els tindré del dia 1 al 15 i si tot va be, farem una sortideta tots tres. El lloc.....sorpresa!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

M'alegromolt per vosaltres!! ja he vist que no heu parat aquests dies!! així sortida sorpresa??? ostres tu!!!! quina enveja!!!

petonetsssssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!