Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 29 de setembre del 2009

Ja hi som!!!


Fa dies comentava que em trobava dins de l'ERE que afectava a Ercros, amb una suspensió temporal. Ahir ja em van comunicar que el proper dijous he d'anar a l'Inem a signar els papers de l`atur.
Ja hi ha varis companys que estan des de fa un mes en aquesta situació i altres que han estat acomiadats i readmesos.Però a mi no m'acabava d'arribar l'hora i això en feia estar una mica neguitós. Però ja ho tinc aquí, ja hi sóc.
Aquesta nova situació que pot durar entre sis mesos i un any, l'he agafat amb força moral i amb objectius a complir. Si mes no, és la meva manera personal de que no m'afecti massa la situació. Tot i que reconec que no és tan dolenta com la que pateix molta gent, però també n'hi han que estan millor i que no els hi ha afectat aquest ERE. De totes formes, m'ha tocat a mi i ho assumeixo.
Demà dimecres, serà la ultima nit que treballaré a la meva planta, el Cloroform i quan arribin les sis del matí, no tindre ningú que em rellevi i seré l'ultim en marxar d'aquesta planta, per la que hi han passat molta gent i en la que hi hem viscut moltes hores de la nostra de la vida i on hi han sorgit moltes bones amistats. Es trist veure-la a fosques, amb tots els aparells desmuntats, sense soroll, sense ningú.....sense vida.
Però tot té un fi, encara que sigui dur d'entendre.

Una abraçada a tots els meus companys de treball i que tinguin molta sort als nous lloc de treball.

3 comentaris:

Jesús Escribano ha dit...

Un vacío en el estómago, un porqué sin respuesta, la sensación de que pierdes algo tuyo... una tristeza infinita.

eva_yam ha dit...

que trist que les coses s'acabin!! aquests dies ja es veu poc moviment per fca. i més amb aquests llocs!! que hi farem!!!
el millor es mirar el futur amb optimisme i no deixar-se emportar per la negativitat perquè no ajuda a res!!!

ànims!!!!! ara ja et buscarem feina entre tots!! jeje

PD.: ara ja podràs treballar al teu bloquet!!!!!!!!

Un petonàsssss

Jaume Masip Llop ha dit...

Els que ja portem uns quants anys hem vist tancar unes quantes plantes a la fca, encara que mai haviem viscut una situació com aquesta, esperem que sigui la última i que torneu tots aviat1
ànims!!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!