Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 2 de març del 2010

Sortida pel dia 06 de març





Dissabte que ve, toca fer una nova sortida i esperem que no plogui i es pugui fer. La meva intenció, és anar a la mola de Colldejou. Es d'aquelles rutes que fa molt temps que vull fer i crec que es podria fer ara. Eva i Jose suposo que vindran, però espero la seva confirmació. Si algu s'hi vol afegir, que m'ho digui i serà benvingut.
De totes maneres, podem parlar del lloc on anar i si en voleu fer un altra, es pot parlar. L'important és sortir a patejar la montanya!!
Podeu veure la ruta del company Blanquejador al Wikilog
Distància: 9 km
Durada: 3h 30
Desnivell: 500 m

Espero notícies!!
Salutacions!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

m'apunto!!!!!!!!!!!!!! encara que em penso que van dir que plourà tot el cap de setmana!!!!!!!!! buaaaa buaaaaaa espero que no sigui així!!!

jo solament et demano que la ruta sigui fàcil i bonica!!! jejejej

molts petonets!!!
per cert, a veure si em truques que des de què treballes no se res de tu!!!!!!! :(

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!