Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 5 d’agost del 2010

Moltes felicitats Eva!!!!


Avui la meva germaneta Eva, compleix anys. Be, no ho hauria de dir perquè diuen que no esta be fer-ho, però ella encara és molt joveneta i es pot permetre el luxe de dir-ho; en fa 34!!!!

Hem dinat junts avui i ho hem celebrat en petit comité, ja que la mitat de la familia no hi era, però ja ho tornarem a celebrar.
Però el que volia fer, es celebrar-ho des del meu bloc i aqui ho tenim!!

MOLTES FELICITATS EVA!!!!!!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

aissssssssss aquesta si que no me l'esperava!!!!!!!!!! el tato posant un article i a sobre que parli de mi! jejejejeje

gracietesssssssss un altre cop!!
m'ha fet molta ilu celebrar-ho amb la vostra companyia ja què sinó hagués estat un cumple una mica soso! jejejeje

molts petonetssssssssssss i fins desprésssssssssss!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!