Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

diumenge, 13 de febrer del 2011

La Fatarella- Mirador de la Ribera- Riba-roja

La ruta d’avui diumenge, l’hem fet per la serra de la Fatarella, fins el mirador de la Ribera i baixant per la Vall de Velles.

Com que no la podíem fer circular, donada la seva distància, hem necessitat dos cotxes per poder-la fer.

El cotxe nº 1, l’hem deixat un cop passat Riba-roja d’Ebre, en direcció cap a la presa i al desviament que va a l’Ermita de Santa Madrona ( just abans de passar un pontet per davall de la via del tren), just al costat d’un pal indicador del camí a Santa Madrona i la Vall de Velles.

Amb el cotxe nº 2, hem anat per la carretera de les modorres, fins a la Fatarella on un cop dalt l’hem deixat en un replà .

O sigui que a les 08h15 del matí, la Eva, Jose, Buck i jo hem començat la ruta d’avui, agafant un camí de terra que surt allí mateix. Aviat ens hem trobat una cruïlla on hi ha un pal indicador cap al Camí de Menares, però el deixem de banda i seguim pel principal. Passem per algun mas molt arreglat,

el Mirador del Aragó,

alguna que altra capelleta amb mare de Deu inclosa,

una estació transformadora....,

fins arribar a una nova cruïlla

on podem anar cap a la Vall de Sant Francesc on hi trobaríem l’Ermita del mateix nom o seguim recte pel Camí dels Valencians fins al Mirador de la Ribera.

Doncs seguim recte i hem fet cap al mirador. Allí hem fet la “paradeta” obligatòria”, gaudint del paisatge i de les bones vistes que hi ha.

Ens carreguem de nou les motxilles i ja sol ens queda enfilar la baixada pel la Vall de Velles fins a trobar el cotxe nº1.

Una ruta preciosa, molt fàcil i amb molt bona companyia.

Dificultat: Fàcil

Durada: 3h 30

Distància: 13 km

eva_yam ha dit...

Molt bona crònica de la sortida!! t'has deixat de dir que el nen jesú tenia el cap al terra!!! :)

ahhhhhhh i el buck s'ha portat de conya!!!!!!!!!!! ha estat una bona experiència per ell!!

vaig a fer la meva crònica!!
un petonàsssssssssss

eva_yam ha dit...

Per cert, passa'm les teves fotikis!!!!!!!!!! gràciesssssssss

José (PPI) ha dit...

Un altra bonica ruta, pels voltants d'eixe riu tan preciòs.

A vorer si ens animem un dia, i fem una bona ruta vora l'Ebre, per a poder gaudir del impresionant riu que teniu al costat de casa.