Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 23 de març del 2011

Ermita de Santa Magdalena ( Garcia)

La sortida del diumenge la vam fer a Santa Magdalena de Garcia. Es una ruta molt bonica que transcorre pel barranc de Rec de Bas que coincideix amb el Gr-171 que va fins al Molar. Nosaltres arriba un moment que deixem a la dreta el barranc i pugem cap a l'ermita. Tot el trajecte, encara que és camí asfaltat, és preciós. Un cop dalt, ens trobem amb l'Ermita que esta molt cuidada i s'ha mantingut tal i com era.
La tornada la voliem fer per una sendera de La Creveta, però era molt perdedora i vam decidir de tornar enrera i baixar pel camí on havíem pujat.

Els senderistes vam ser la Eva, Elia ( que s'estrenava amb nosaltres), el Buck i jo. Jose no va poder vindre perquè el teniem de baixa, però ja el tenim recuperat i preparat per la propera que segurament serà a la zona d'Arnes.
Dificultat : Fàcil
Distància: 11.71 km
Durada: 3h 12
Alçada:352 m

Elevation Profile

eva_yam ha dit...

l'ermita es preciosa i té unes vistes maquíssimes!! això si, la última pujada abans d'arribar deun ni do!!!

la llàstima va ser la sendera de baixada!!! estava fatal!!!!!!!!