Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 24 de gener del 2012

Gr-99 cap a Almatret.

La volteta d'avui, ha estat per Riba-roja d'Ebre i concretament pel Gr-99 que porta a Almatret.

 L'amic Benjamin, feia dies que em comentava pujar des del pont de Riba-roja fins Almatret i baixar pel Mirador de Riba-roja. Una ruta bonica, amb bones vistes i que no teniem clar per on pujar. O sigui que aquesta tarda, després de dinar hem anat a fer una "pre" ruta per tal de veure en camp, per on surt la sendera a seguir ( una excusa com un altra per sortir a caminar).



El cotxe l'hem deixat un cop passat el pont nou i d'allí mateix surt un camí que sense deixar les marques del GR99, ens portarà fins una sendera, que ens guiarà ( ben marcada ) fins Almatret.

Nosaltres hem donat mitja volta i hem baixat per un altre camí fins la presa de RR i d'allí cap al cotxe.
Distància: 11km
Durada: 2h
Dificultat: Fàcil
Alçada: 250m

1 comentari:

eva_yam ha dit...

Pre-ruta = 11 km

no vull saber com serà la RUTA!! jajajajaja

que buena!!!

i segur que venin de l'amic Benjamin serà molt durilla!!!!!!!!!

bé, ja m'ho explicaràs!!

un petonàsssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!