Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 25 d’abril del 2012

La Morera- Barrots-Salfores

Feia dies que volia tornar a fer un grau al Montsant i el passat dia 18 d'abril, Pep i jo ens vam decidir a anar-hi.
A les 07h 45, ens trobavem ja al bonic poble de la Morera, preparats per començar la ruta. Des de la part alta del poble,

vam agafar el sender que ens va portar fins al grau de Barrots.

Per mi, aquest grau és el millor que he vist: és divertit, impressionant, espectacular......és complert!!
D'allí vam anar pujant i vam passar pel Mirador del Priorat, no apte per a gent amb vertígen!

A pocs metres, ens esperava la Serra Major,

que seguint-la en direcciò Cabacés, ens va portar fins al Pi del Cugat.
 Allí ens vam desviar i vam baixar fins al Clot del Cirer.

Després de gaudir de la verdor i de la pau que s'hi respirava, vam tornar a pujar.
Un cop dalt, vam agafar un sender cap al Racò del Teix on ens esperava un Teix impressionant, al costat d'una gran Balma.

I ja que estàvem aprop, vam fer cap a la Cova de l'Ascla.

Desfent el camí, tornàvem a estar dalt de la Serra i vam anar cap al Grau de Salfores que ens va portar fins a la Morera.

Una ruta tot i que és "durilla", és molt bonica de fer i és que anar pel Montsant ( vagis per on vagis) és una passada!!.