Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 17 de juliol del 2012

Barranquisme al riu Canaletes

Hi han coses que les veus fer i no et criden gens l'atenció de fer-les. Aquest és el cas del barranquisme, que mai m'havia plantejat de fer-ho. Dies enrere, el company Eulogio em preguntava si m'agradaria fer-ho i vaig dir-li que si. La setmana passada, mentre pujàvem a les Roques d'en Benet, ens va ensenyar el lloc on es feia. Total, que es va posar en contacte amb l'empresa Montsport  d' Orta de Sant Joan i vam quedar per dissabte dia 14 de juliol.
A les 09h 30, dotze integrants de Senders Flix, estàvem a la porta de Montsport, agafant el material inprescindible ( traje de neoprè, casc i mitjons ) per fer la baixada pel riu Canaletes.

                                                                                  
Jose                  Arnau G.
Enric Blas          Martí
Eulogio             Irene
Angels G.         Enric C.
David
Ivan
Jaume B.
Angels .






Vam anar fins on comença el parc Natural amb cotxe i de d'allí vam seguir fent l'aproximació a peu. Vam tardar uns 30 minuts fins arribar al barranc del ventador. Un cop allí, ens vam col·locar el neoprè i després de rebre   les indicacions de Marc, el nostre guia, vam començar la ruta.
El primer salt, per mi de 15 metres, era d'uns quatre metres d'alçada. Cal dir que després d'aquest, tot va vindre "rodat" i que l'experiència és digna de fer i a més inoblidable. El conjunt de l'aigua amb tot el voltant de roques i plantes feia que el lloc fos paradisíac.
En definitiva, una sortida molt bonica i una experiència que de ben segur que tornaré a repetir. La companyia, com sempre, lo millor de l'excurssió.
Agraïr des del meu bloc, a l'empresa Montsport l'amabilitat que van demostrar vers nosaltres i en particular a Marc que es va portar d'allò més be , amb una gran professionalitat i un gran coneixement del medi.













I finalment........el dinar ben merescut !!!!!




Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!