Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 2 de novembre del 2012

Ascò- Mora d'Ebre i tornada amb el Roget ( 13/10/12 )

Caminar pel costat del riu Ebre, sempre m'ha agradat molt pels paratges tan boics que hi han. La ruta triada pel dissabte dia 13 d'octubre, va ser la de Ascò- Mora d'Ebre pel GR-99. Però vam afegir una novetat, que va ser la de pujar amb el Roget; un llaut que fa el recorregut turístic d' Ascò- Miravet- Asco.
De bon matí, Joan, Eli, Fina, Rosa, Benjamin i jo,

 vam deixar el cotxe a Ascó i vam agafar el camí cap a Mora. Cal dir que el GR-99, té unes raconades molt boniques, espectaculars i amb unes vistes molt boniques. 



Quan vam arribar a Mora, vam aprofitar per dinar, mentre esperavem el Roget. La pujada pel riu, va donar-li un to diferent a la ruta, ja que el riu Ebre és impressionant.


Una sortida digna de repetir-la i com sempre amb molt bona companyia.

Durada caminant: 4h                                 
Durada navegant: 2h30 
Distància: 20 km ( caminant)
Dificultat: Fàcil 


Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!