Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

diumenge, 23 de febrer del 2020

Dissabte 22 de febrer de 2020

Els Avencs de la Febró i els Avençots de la Roca del mitgdia, és un dels llocs que cada cop que hi vaig, m'impresiona molt. Molts dels companys no hi havíen estat i és digne de veure les cares que feien de satisfacció al entrar als avencs. Es un lloc espectacular i fantàstic.
Els Senderistes d'avui erem:

Lluís
Tere A.
Germina
Antonio
Ruben
Joan
Enric

La sortida ha estat a les 07'15h i des del passeig de l'Ebre. L'aproximació fins al lloc de sortida de la ruta, és de 1'15h. Nosaltres hem anat direcció Reus i a la rotonda que va cap a l'Alforja, hem anat cap a la Febró.

Recorregut:       11,52 km
Durada total:      5'37h
Alçada pujada:  403m







Les fotos de la sortida.

El track del company Stoneage


Powered by Wikiloc


Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!