Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

diumenge, 13 de febrer del 2022

 La Mola de Colldejou 12/02/2022

La Mola de Colldejou, és una ruta fantàstica, espectacular i que personalment m'agrada molt. És una de les sortides que m'agrada fer com a mínim un cop a l'any.

Els Senderistes d'avui hem estat:

Tere

Rúben

Antonio

Lluís

Enric


La ruta surt des del mateix poble de Colldejou.A les 09h ja estàvem amb els pals a la ma per començar la ruta.

Comecem a pujar.... 


Mirant cap a la Mola, el temps ere bo...



Però mirant cap a Llaberia, la cosa s'enredava


Un cop al coll del Guix, agafem la sendera cap a la Mola..

Una bona pujada, exigent però es fa be


Un cop dalt, a 922 metres ens trobem la bassa


Lluny encara, veiem el Castell

Conquerit!!!
Després d'esmorzar i de assavorir un bon Te que ens porta l'amiga Tere,  resguardats dins del castell,
comencem a fer la baixada.

 
Aprofitem per passar per la cova. Diuen que surt a l'altre costat de la roca. Rúben ho ha provat i quasi ha arribat al final, però ere molt estret.



Les vistes d'esta banda, són precioses...


Hi ha zones amb molta pedreta suelta que s'han de passar amb precaució. 

Mirant d'on venim....

Ja som baix

I ara a fer la cervesa que marca la llei, després d'una feina ben feta amb una molt bona companyia.

















Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!