Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 31 de desembre del 2007

Cap d'any

Ja ha arribat el dia 31!! Avui per la nit celebrarem l'arribada d'un nou any. S'acaba el 2007 i comença el 2008.
Estic molt content perquè passaré el dia amb la meva Joa, a la que fa molts dies que no veig, ja que ella ha estat passant els Nadals amb la seva família. També hi serà el meu cosí i la seva dona.
Farem un bon sopar i després anirem a ballar una estoneta o si més no a passar-ho be.
Però avui , és quan m'he de despedir dels meus fillets, ja que ara els hi toca passar la resta de les festes amb la seva mare. I és normal, ja que ells també volen estar amb la seva mare.
Però després de passar tants dies amb ells, jugant, parlant, dormint, menjant.....cuidant-los, ja que quan els tinc amb mi estic única i exclusivament per ells, doncs la despedida costa molt.
I no hi puc fer més!! Mira que l'Enric em diu tot guapet: Papa, pensa que hem passat molts dies juntets i ens ho hem passat molt be!!
I té raó, però el coret el tinc una mica ( bastant) arrupit.
Han estat uns dies molts bonics, carregats de moltes coses i de moments preciosos, on tots tres hem conviscut junts i hem gaudit d'aquesta convivència.
Gràcies Enric, gràcies Arnau per aquests moments.
Us estimo!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

Bon any tato!!

L'Enric té raó, has de pensar lo positiu de la situació!!

Has pogut gaudir dels teus fillets les 24 hrs. del dia durant uns quants dies i això que per molta gent és normal per tu és especial ja que no els pots tindre tant com voldries!!

però ara et queda el positiu!! unes vacancetes davall la palmereta i prenen el solet!!!!!! quina enveja!! buaaaaaaa buaaaaaaaaaa jo també vull!!!!!!!!!!

solet!!!!!!! 30 graus!!! moreneta!! i sense fotre res!!!!!!! uffffffffff

un petonàsssssssss ben gran

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!