Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 19 de desembre del 2007

Ja ha arribat el Nadal. Unes dates per celebrar en família i al costat de tots els teus. Jo aquest any passaré els nadals amb el meus fillets, la meva mare i els meus germans: No són dates que m'agradin massa però el tenir a l'Enric i l'Arnau amb mi, m'ho fa veure d'un altra manera i amb molta alegria. Ja hem fet el pessebre i hem posat llums al carrer. Cada any intentem fer-ho diferent, per tal d'anar afegint coses noves. I la veritat és que cada cop ens anem superant.
Les figures així com la caseta i com no el riu que travessa tot el pessebre, són elements fixes i que no volem canviar.
Aquest any hem optat per posar moltes llums al pessebre, sota terra, així com una pancarta de paper que envolta tot el pessebre i on l'Enric i l'Arnau ens feliciten els Nadals amb uns dibuixos i unes lletres força originals i bonics.
Hi han zones d'herba, de terra i de desert, des d'on surten els Reis Mags per anar fins al portal de Belen.
I volem aprofitar aquest post Nadalenc per desitjar a tots els que ens visiteu, que passeu un Bon Nadal carregat de PAU , AMOR I FELICITAT.

BON NADAL!!!!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

eissssssss tato!!! felicitats pel post nou!! m'alegro que tornis a tindre'l una mica actiu!! que tant de temps sense posar res no pot ser!!!

Pos eso!!!!!!!!!! ja passaré a veure aquest pessebre tant maco que teniu!!

unpetonàsssssss ben gran!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!