Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 6 d’agost del 2008

El parc aquatic!!




Fa uns dies, vam anar l'Arnau, l'Enric i jo a Aqualandia al vendrell. És un parc aquatic on a més hi ha animals de molts tipus.


Sol arribar al parc, vam fer una volta amb el cotxe on vam veure animals molt variats com Cebres, Bufals, Llames........Després, vam pujar fins al parc aquatic on després de canviar-nos de roba vam començar a pujar a totes les atraccions. La veritat és que vam acabar molt cansats però ens ho vam passar molt be i sol vam parar per a dinar.


Ja al final de la tarda, vam anar a agafar el bus que ens portava a donar una volta per la zona dels llaons, tigres i osos. Hi havia força animals i tots eren molt bonics i ben cuidats.


En acabar la volta, vam anar a un minizoo, on havia bastants animals. A mi els que més em van agradar, van ser els lloros.


I després...cap a caseta a descanssar.


Un dia molt complert , força distret i divertit.


Fins aviat!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

when will you go online?

eva_yam ha dit...

eissssssssssss molt maques les fotikis!! me les podràs passar???

l'arnau al seu bloc també va posar-ne unes quantes i son molt guapes!

un petonàssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!