Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 5 d’agost del 2008

Moltes felicitats Eva!!


Avui la meva germaneta Eva compleix 32 anys!!!!

És un dia especial per ella i per tots els que l'estimem, ja que cada dia no se'n poden fer 32!!!

Be, doncs des del meu bloc, vull felicitar a la meva germana i desitjar-li molta felicitat en el dia del seu cumple.

He trobat aquesta foto de fa uns quants anys ( 30) i m'ha agradat posar-la. A veure si coneixe-ho als que hi surten!!

Una abraçada a tothom i a tu Eva dos petonets!!


1 comentari:

eva_yam ha dit...

jejeje gracietes tato!!
m'ha fet molta ilu veure aquest post!

aquesta foto no la tinc!! ja me la passaràs! és maquíssima!!

els qui ens coneixen segur que ho saben!! de moment ho deixo en blanc per veure si hi ha algú que conteta! (mua és massa fàcil contestar-te!! jejeje)

Un petonàsssssssssssssss i moltes gracietes

per cert, el soparet d'ahir va estar molt bé! sobretot poder estar tots junts i disfrutar una estona de la vtra companyia!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
molts petonetsssssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!