Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 12 de setembre del 2008

El meu cumple!!




Ahir va ser el meu cumple, en vaig fer 45!!!!!!!! Acabavem d'arribar de vacances i tot l'esgotament del viatge, la Joa és va desviure per poder fer-me una festa sorpresa. Una festa que tothom ho sabia menys jo!!!



Van vindre la meva mare, tots els meus germans amb els meus cunyats i cunyada, el meu fillol, la meva nebodeta, el meu cosinet i la seva dona i com no la Joa i les nenes. Aquest any, he tingut la gran satisfacció de tenir als meus fillets Enric i Arnau al meu costat, ja que encara que no em tocaven, han pogut vindre. Per això vull agraïr des d'aquí a la seva mare aquest detall.


Tots em van portar molts regals i els nens em van escriure dues postals molt emotives i molt dolçes, però lo més bonic, va ser el poder tenir a tota la familia reunida a casa.


Per això, vull donar les gràcies a tots per vindre i com no a la meva Joa per la festa tan bonica.


Gràcies!!!!

2 comentaris:

eva_yam ha dit...

molt maques les fotos! jo també les vull!! que la joa en va fer moltesssssss!!!

La festa va estar molt bé!
L'estona que més vaig disfrutar va ser preparant els regals amb els teus fillets!! estaven molt contents!! bé, com ja saps, els hi encanta preparar regalets i sorpresetes!!

Pos eso!! que felicitats pel cumple i per la festa!

un petonàssssssssssss

Laia ha dit...

que waiiiii
I la meua kukiiiii!
Si la trobaré a faltarrrr....
Tinc el blog una mica deixadet... però ara que me'n vaig suposo que aniré explicant-vos les meves vivències!
See youuu

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!