Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 15 de gener del 2010

Senderisme a Flix: Lo Meandre


Aquesta tarda hem sortit la meva germaneta Eva i jo a caminar una estona. En principi la idea era la de fer "lo Meandre" per fora però pel costat del riu, però ho hem tingut que variar una mica.
Quan hem passat la barca de Flix, ja hem vist que baixava molta aigua ja que han obert les comportes, però hem seguit igual a fer la volta. Així com anàvem endinsant-nos al meandre i ja al punt on han fet la casa de bombes, hem vist que l'aigua cubria tot el camí i que seria impossible seguir per allí, pel que hem tirat muntanya amunt i fins al mas del soc. I d'allí per la carretera de circumval·lació del meandre, fins a Flix. La sortideta ha estat molt be i la xerradeta més encara.

Durada: 1h 20
Dificultat: Fàcil
Alçada: 113 m
Distància: 7,7 km.

1 comentari:

eva_yam ha dit...

siiii vaja sortideta! quan estigui acabat el camí serà molt guapa!!

Avui ha estat diferent!! hem acabat plens de fang!! la pujada de la muntanya deu ni do!!

però m'ha agradat molt les vistes que hi han de flix i no se m'ha fet pesat!!!

com tu dius, una bona sortida amb bona companyia!! m'ho he passat molt bé!!!!!

petonetsssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!