Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 6 de desembre del 2010

Ascò-Mora pel GR99




Aquest matí ( diumenge5), tot i l’amenaça de pluja que hi havia, hem sortit la Eva. Jose i Jo a fer una ruteta. No teniem massa temps, ja que jo treballo de tarda i a les 12h havia d’estar a casa. Per tant i fent cas a una petició popular, hem anat a fer part del GR99 que va d’Ascó a Mora d’Ebre.

Hem deixat el cotxe, pasada la deixalleria d’Ascó i hem decidit que quan portessim una hora i mitja parariem. Quan hem passat l’Estació antiga de Garcia, hem donat la volta i cap a Ascó. Allí mateix ens hem tingut que posar els impermeables perque la plutja començava a fer acte de presencia.

Cal dir que aquesta ruta te unes vistes precioses del riu Ebre i de les diferents corves que va fent al llarg del seu recorregut. Tan una banda com l’altra del riu, són dignes de veure. I més quan puges al mirador del Pas e l’Ase des d’on encara es veu tot més bonic.

Cal dir que hem vist una parella d’esquirols pujant i baixant dels arbres i moltes clases diferents d’ocells que gaudien de la tranquilitat del paratge.

Una ruta molt fácil i amb les precioses vistes que ens té aguardades el GR99.

Durada: 3h

Distància: 11km

Dificultat: Fàcil

1 comentari:

eva_yam ha dit...

una ruta maquíssima i la recomano a tothom perquè val la pena fer-la111

unes vistes impressionants del nostre riu!!!!!!!!!

avui posaré la meva crònica!! petonetsssssssss
(intentaré no copiar-la) jajajajaj

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!