Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 21 d’octubre del 2009

Flix- Les Modorres




Dilluns vaig fer una ruta on després del pi de Montbrió i un cop passada la gran plantació d'olivers, vaig fer cap a un camí. Be, aquest camí avui l'he fet cap a la dreta. Aquest camí porta directament a la carretera que va des de la Fatarella fins Riba-roja ( camí de les Modorres). Un cop a la carretera, l'he seguit fins el pont nou de Riba-roja i d'allí, per carretera, fins a Flix.
( Ramón, et poso un parell de fotos del pi)

Durada: 3h
Dificultat: Fàcil

2 comentaris:

Maria José ha dit...

Que boniques les fotos del pi, jo hi vaig anar una vegada a "jardar" quan el Marc era petit.

enric ha dit...

Esta molt be el pi, el que passa és que personalment crec que s'hauria de cuidar una mica l'entorn. El mas del costat esta totalment caigut.
Gràcies per contestar!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!