Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 12 d’octubre del 2009

Sortides amb moto.

Feia molts dies que no podia sortir amb els meus companys del MC Flix, els diumenges pel matí, ja que quan jo tenia festa tenia als meus fills amb mi. Però ara, amb la nova situació resulta que tincs tots els caps de setmana festa per tant puc sortir amb ells.
La setmana passada vam anar Abel, Josep i jo fins a Val de Roures on vam esmorzar i després vam tornar per Alcañiz, cap a Mequinença i d'allí creuant el pont nou cap a Seros i cap a Flix. Una sortideta de 240 km amb molt bon rotllo.
Aquest diumenge, hem sigut uns quants més: Abel, Enric G, Enric, Enric C, Agustí i Agustí T. Vam sortir a les 08h 30 de la gasolinera i vam anar fins a Roselló on feien un esmorzar motero. Feia molt de temps que no veia tantes motos juntes i tan diferents, però com sempre em va impressionar. Però el més bonic, va ser al fer la ruta turís tica tots junts on hi havia quilòmetres de motos parant el transit .
Be, després cap a casa i aturadeta al bar de Mari i fins diumenge que be.

1 comentari:

eva_yam ha dit...

siiii us vaig veure arribar i feieu molt de goig!! a veure si algun cap de setmana sortim amb vtres!!

dilluns vam fer una sortida nosaltres solets i vam disfrutar molt!! una passada!!

petonetssssss moteros!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!