Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 14 d’octubre del 2009

RT 04 La Terra Alta

Avui he volgut provar una nova ruta ( per mi) a la veïna població de La Fatarella.
Venint des d'Ascó, al acabar la pujada ens trobem un desviament cap a Riba-roja, pel camí de les Mudorres ( jo sempre havia pensat que era Modorres) i seguint-lo uns 200 metres, ens trobem un altre creuament on he deixat el cotxe.
Allí hi ha un cartell de RT 04 la Terra Alta i agafem el camí de Raimats. Aquest és un camí tot asfaltat i que ens porta fins a la casa Ecològica. Creuem el poble i sortim en direcció cap a Flix i a uns 50 metres a la dreta, tornem a trobar la RT04. Aquest cop ens indica el mirador del camí de la serra a uns 2 km. El seguim i arribem al mirador on hi ha unes vistes molt boniques.
Seguim la RT 04 en direcció a la Fatarella pel camí de Raimats, que ens porta directament on hem deixat el cotxe.
Les vistes pel segon tram, són espectaculars.

Durada: 1h 15
Dificultat: Fàcil

eva_yam ha dit...

que guapesss les fotikis!!!!!!!!

"caminante no hay camino ...."
estàs fet un bon esportista!!!!! per estar al teu nivell ens costarà molt!! portes un bon ritme!!

Jesús Escribano ha dit...

Me alegro mucho de ver que te has puesto en movimiento.