Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 6 de novembre del 2009

Flix- Ermita del Remei




Em quedava una de les rutes que el meu germà Alex em va comentar i avui l'he volgut fer.
Sortim des de la depuradora i en direcció cap a Bovera, agafem el primer camí a l'esquerra. Aquest camí va pujant i quasi al final de la pujada, ens trobem dos camins. Be, jo en primer lloc he agafat el de la dreta, però arriba un moment que ens trobem un cartell de direcció prohibida i jo m'he penssat que aquest s'acabava. Per tant he tirat enrera i he anat a agafar el de l'esquerra. Be, doncs seguint aquest camí, resulta que fa cap a unirse al d'abans. Total, que quan ja estava a punt de tornar, he vist una petita sendera, amb roderes de bicis i he recordat les paraules de l'Alex. Per tant, he seguit aquesta sendereta. Aquesta, va per mig de la montanya i fa cap al camí que va de l'Ermita a Sebes/Vall de Sant Joan. Agafem direcció cap a l'Ermita i ja hi som. Tenim en tot moment, dins de la sendereta, la referencia d'un dipòsit molt alt d'aigua, que l'hem de seguir.
Be, després de visitar l'Ermita, tornem cap a Flix pel camí vell de l'Ermita.

Una ruta molt divertida, sobretot quan vas pel camí de les BTT.
Demà dissabte, dino amb el meu germà i em donarà més rutes per posar en pràctica la setmana que ve. Bon cap de setmana!

Durada: 2h 30
Dificultat: Fàcil

1 comentari:

eva_yam ha dit...

jeejej que bon nen el meu germanet!! veu la senyal de prohibit i fa cas! jejeje

a veure si quedem un dia i fem aquesta ruta!!

el que més m'ha agradat és la primera foto!! la teva mà saludant en V!!!!!!! jejejeje

un petonàsssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!