Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 8 de setembre del 2009

Sortideta al Monasterio de piedra.



Fa uns quants anys ( al viatge de final de curs de vuitè d'EGB) vam anar a visitar el Monasterio de piedra i em va agradar molt. Feia dies que la Joa em deia d'anar a visitar-lo però no trobàvem el moment ni l'ocasió. Ahir dia 7, havíem d'estar a Marina d'or, però les coses van canviar i vam fer cap a l'altra punta : a Calatayud i cap al Monasterio.
Cal dir que el record que tenia, era molt bo, però encara em va impressionar més la realitat. Vam passar un molt bon dia, caminant i gaudint d'aquest lloc tan bonic.

2 comentaris:

Jesús Escribano ha dit...

Hace unos doce años, me fuí desde Madrid por la mañana y regresé por la noche, sólo para ver el Monasterio de Piedra y sus jardines. Es una maravilla visual.
Saludos,
Jesús

Maria José ha dit...

He vist les fotos al facebook i m'han agradat molt, hi hauré d'anar algún dia!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!