Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 24 de gener del 2011

Barri- Pi de Montbrió- Tossal de Montredons




Ahir diumenge tot i la fred que feia vam sortir a fer una ruta pels voltants de Montredons. En principi hi haviem d'anar la Eva i jo però quina va ser la meva sorpresa quan per la nit em van dir l'Enric i l'arnau que també vindrien.
Total, que a les 09h del matí i amb una temperatura de -3ºC vam sortir la Eva, Arnau , Enric el Buck i jo cap a la zona de l'Aubal. D'allí i bordejant lo Coll de l'Ase vam fer cap al Pi de Montbrió i d'allí vam seguir pel camí asfaltat fins trobar la sendera que ens va portar per l'obaga de Montredons fins al Tossal i ja de baixada fins al Mas trencat ( Corral nou) i cap a la Bassa de les Clotxes.
Va ser una ruta molt bonica, amb molt bona companyia i l'estrena del Buck com a "senderista". Cal dir que sol te 4 mesos i que em feia una mica de por que no aguantes, però té força per això i per molt més, tot i que l'hi manca una mica d'acostumar-se a la gent.

Durada: 2h 15
Distància: 10km
Dificultat: Fàcil

2 comentaris:

elia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
eva_yam ha dit...

eissssssss molt maques les fotikis!! la veritat és que la ruta va estar molt bé però sobretot em va agrdar la companyia!!
vaig estar encantada que vinguessin l'enric i l'arnau, m'ho vaig passar molt bé amb ells!! espero que repeteixin!!!!!!!!!!

molts petonetsssssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!