Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

diumenge, 13 de novembre del 2011

Miravet- La Talaia- Pas de Barrufemes ( circular )

Elevation Profile
El company Ordovàs, va penjar una ruta que no vaig poder resistir-me a copiar-ne el track i avui dissabte, Jose i jo hem sortit a fer-la. La sortida és pels voltants de Miravet, a la Talaia i Pas de Barrufemes, tornant pel GR99.
 A les 10h hem sortit de Flix direcció Miravet i en arribar al poble, hem agafat el camí cap al Castell de Miravet, fins arribar al Carrer de les Flors que tirarem a la dreta per un camí asfaltat. Pugem la muntanya, deixant a l’esquerra el Castell i anem seguint la carretera fins arribar al costat del riu, pel camí del GR99. Aquest camí ens portarà fins un mas blanc, on deixarem el cotxe i començarem la ruta d’avui.

Pugem el camí, direcció a Vila Maria, un mas molt bonic des d’on surt el camí que ens endinsarà al bosc.

Cal dir que no esta gens marcat i el GPS és de vital necessitat durant tota la ruta. Ens servirán també les marques deixades per les bicis de muntanya  que hi pasen i alguna que altra marca de color taronja marcada al terra.
La sendera ens porta fins dalt de tot de la muntanya des d’on les vistes tan d’una banda con l’altra sòn espectaculars.

Podem veure les muntanyes de Rasquera, Tivissa, Mora, La serra de la Fatarella, Serra de Cavalls i els Ports. Miris per on miris, és un plaer pels ulls. El dia ens ha acompanyat molt i el sol no ens ha deixat en cap moment, amb temperatures de fins a 21º.

Seguim crestejant una estona fins arribar a la Talaia on trobem una zona de defensa de la guerra.

I després comencem la baixada fins al riu,

on agafarem el GR99 per anar fins al Pas de Barrufemes. Tot el GR, passa per mig d’un bosc de Ribera plé de plantes i d’animalons.

Donem mitja volta i el GR99 ens portarà per mig de grans plantacions de mandarines en plena recolecta, fins al lloc on tenim el cotxe.

Una ruta espectacular i al costadet de casa!!!!!

Senderisme
Distancia: 9.1 km.
Dificultat: Fàcil
Durada: 4h.
Alçada: 365 m.

Anònim ha dit...

Quina passada de lloc!! una passada le sfotikis!! quina ràbia no haver pogut vindre!!

espero que la pròxima no me la perdi!!!

un petonàsssssssssssss

Eva_yam

Jaume Masip Llop ha dit...

Xeics! una passada de ruta!