Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

diumenge, 6 d’octubre del 2013

Montsant: Grau de Carrasclet-Toll de l'ou-Mateva-Agnet

Pensava que aquest cap de setmana no sortiria a caminar, però aquest matí m'he despertat aviat i com estava "avorrit", he pensat en fer el Grau del Carrasclet.
A les 09.30 estava a la Morera del Montsant, preparat per pujar. La cosa no pintava massa be, ja que la boira cobria el cim de la montanya, però tot i això m'hi he enfilat.


Un cop arribat a les tres roques, la vista ha canviat i he decidit seguir.





El grau del Carrasclet, és més aviat un pas equipat, quasi arribant a Via ferrada, tot i que curtet. Però es molt divertit. Això sí, he fet  cas a l'amic Jaume i he pres una corda per pujar la motxila i m'ha anat força be.





Un cop a la Serra Major, es tracta de creuar-la i baixar pel barranc de l'Aixaragall.



Un cop baix, m'he desviat cap al toll de l'Ou, són uns 500 metres, però no hi havia gens d'aigua.



M'he enfilat de nou cap al Grau de Mateva i ves per on, que un cop dalt, m'he trobat amb l'amic JM Balanyà, que feia la mateixa ruta però en sentit contrari.

 Després de xerrar una estona, he seguit camí cap a la Serra Major i d'allí cap al Grau de l'Agnet que m'ha baixat fins a la Morera.





Un matí força entretingut, amb una molt bona ruta i amb un paissatge impressionant.

Distància: 13.4 km.
Durada: 4.32 h
Dificultat: Moderada
Desnivell acumulat : 850m

Track de Jaume B.

4 comentaris:

Orfeó de Flix ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
eva_yam ha dit...

molt xules les fotikis!!!!!!!

una sortida durilla pel què veig de desnivell!!!!!!!!

això de sortir solet i fer un grau, molt malament, sempre s'ha d'anar acompanyat!!!!!!!! però què hi farem!! petonetssssssssss

Anònim ha dit...

hola ENRIC bon dia,molt bonica la sortida,lamento no avet poder acompanyat magues agradat molt,pero ,aquet cap de setmana tocava fer bondat cap a FALSET,espero que es puga repeti fins la propera guapo,i salut i bons camins TERE ARAN

enric ha dit...

GRàcies Tere per contestar! No passa res, segur que la farem de nou pq es molt bonica!!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!