Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 22 d’agost del 2007

VIATGE A ANDORRA


De vegades, les coses que menys prepares són les que millor surten. La Joa i jo, vam preparar una sortida amb Moto a Andorra per poder gaudir d’uns dies solets i viatjant amb la nostra moto que tan ens agrada de gaudir-ne plegats.
Però el dia abans de sortir, totes les informacions dels temps donaven pluja per tot arreu. Per tan, vam tenir que modificar el viatge, la ruta i el mitja, ja que vam anar-hi amb cotxe.
Hem estat a Andorra, de compres, vam visitar el pas de la casa, Ordino, i ja de tornada vam pensar en creuar i sortir pel port de la Bonaigua i fer cap a Vielha.
Vam fer cap fins a Les i allí vam visitar el poble i totes aquelles coses que l’Enric , el meu fillet, em va dir que li ensenyes a la Joa., ja que es molt bonic.
La tornada pel túnel de Vielha i parant a molts llocs per fer fotos , disfrutar del preciós paisatge dels Pirineus i de la companyia de la meva Joa.

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!