Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 24 de setembre del 2007

Dotze raons per tenir la Custodia Compartida

Una persona que m'estima molt, m'ha enviat aquestes dotze raons per la Custodia Compartida.

1.És un acte de justícia que ambdós progenitors tinguin dret a la criança i educació dels fills de la mateixa manera. El ser just és la millor medicina contra la depressió i el desequilibri psicològic.
2.És un acte d’amor als seus fills ja que aquests tenen dret a tenir pare i mare en igualtat de condicions durant el matrimoni i després del mateix en cas de ruptura. Els seus fills li ho agrairan tota la vida
3.Aconseguirà una millor educació per als seus fills com demostren nombrosos estudis comparatius fets en aquells països on hi ha la custòdia compartida.
4.Demostrarà que és una persona intrel•ligent i conseqüentment serà apreciada.
5.Evitarà el desequilibri psicològic dels seus fills i els xantatges.
6.Podrà compaginar molt millor la seva vida professional amb la criança dels fills per al bé d’aquests i d’ella mateixa.
7.Podrà refer la seva vida afectiva al no carregar injustament a la seva nova parella el rol, que no li competeix, de pare dels seus fills.
8.Descobrirà que el seu ex la respectarà tota la vida com a mare dels seus fills i serà un amic en què podrà confiar i que es prestarà a la col•laboració en tot allò relacionat amb els fills.
9.Quan els seus fills arribin a l’adolescència o a la majoria d’edat, no li retrauran que ha sigut una dona egoista que els ha deixat sense pare.
10.Evitarà que els diners que han d’anar a cobrir les necessitats dels seus fills se’n vagin a advocats i pèrits judicials.
11.Veurà els seus fills feliços ja que ho rebran tot per partida doble.
12.Evitarà la major i més despiatada lluita que pot existir, la lluita per la possessió dels fills, font de tota classe de misèria humana.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

hola!
són doce verdades como puños. Pero como puede ser posible que haya madres que DICEN querer a sus hijos con toda su alma y no sean capaces de ver que la Custodia Compartida es la unica manera de que sus hijos hijos crezcan felices, sanos y contentos?
Enhorabuena Enric y adelante en tu lucha.

SAlvador

Anònim ha dit...

Hola Enric!
Después de leer varios de tus problemas, yo también pienso que són doce verdades como puños. Pero a pesar de no conocer completamente a fondo tu situación de separación, como Psicóloga si que puedo ratificar que hay madres que aseguran querer a sus hijos con toda su alma y no son capaces de ver que la Custodia Compartida es la única manera de que sus hijos/as crezcan felices y sanos de mente y de corazón.
En esta ocasión, lo que tu sufres es un caso evidente del alto porcentaje de problemas psicológicos, de trastornos de la personalitad e incluso de graves patologias mentales que seguro sufre tu ex pareja.
Personalmente me parece y sin ánimo de ofender, que tu "ex" tiene un coeficiente mental que no puede superar a la de una "niña" de 16 años, agravado con toques de maldad y de influencias continuas por parte de otros familiares mayores (abuelos, padres, hermanos....)con graves problemas similares.
Creo que es un caso muy claro de tratamiento psiquiátrico y no para ti precisamente.
Solo me resta decir que sigas queriendo mucho a tus hijos y que con el paso de los años ellos sabran dar a cada parte su merecido, siempre que no se llegue tarde y que ya esten demasiado influenciados antes de ser adultos.

eva_yam ha dit...

upss!! vaja comentari!! no sé qui es la psicòloga però veig que les seves reflexions son molt fortes!!!

No tinc res a dir!! no voldria pas posar mes llenya al foc!!

un petonàsssssssss i ànims!! veig que els teus miradors van creixent!! felicitats pel bloc!!

Anònim ha dit...

Hola Enric!
Despu�s de leer las doce razones para tener la custodia y los tres comentarios, hay poco que a�adir, puesto que la psic�loga deja muy claro donde radica el gran problema.
Eres un gran luchador y admirado por much�sima gente, un padre ejemplar, viendo como luchas d�a a d�a para educar a tus hijos, pasando muchas veces por situaciones inadmisibles, pero siempre con tu objetivo claro. Dejando todos tus d�as festivos exclusivamente para tus hijos, puesto que no hay otra para poder disfrutar de ellos.
Ratifico el tercer comentario puesto que por mi parte no veo nada fuerte, simplemente es una realidad tan evidente.
No supiste elegir la mujer adecuada para realizar el sue�o que anhelaste desde tu ni�ez, pero tranquilo los a�os pasan, tus hijos crecen y ya les queda poco para alcanzar el coeficiente de la madre, as� pronto podr�n escoger donde y con quien quieren estar.
Una admiradora.

Anònim ha dit...

Hola Enric!
Después de leer las doce razones para tener la custodia y los tres comentarios, hay poco que añadir, puesto que la psicóloga deja muy claro donde radica el gran problema.
Eres un gran luchador y admirado por muchísima gente, un padre ejemplar, viendo como luchas día a día para educar a tus hijos, pasando muchas veces por situaciones inadmisibles, pero siempre con tu objetivo claro. Dejando todos tus días festivos exclusivamente para tus hijos, puesto que no hay otra para poder disfrutar de ellos.
Ratifico el tercer comentario puesto que por mi parte no veo nada fuerte, simplemente es una realidad tan evidente.
No supiste elegir la mujer adecuada para realizar el sueño que anhelaste desde tu niñez, pero tranquilo los años pasan, tus hijos crecen y ya les queda poco para alcanzar el coeficiente de la madre, así pronto podrán escoger donde y con quien quieren estar.
Una admiradora.

enric ha dit...

Gràcias a todos por vuestros comentarios y por dedicar unos minutos a mi bloc.
Gràcias!!

Anònim ha dit...

Personalment crec que no has de donar gràcies a ningú dels que t'estimen, dels que t'envolten i altres que et recolzen amb els comentaris que es poden llegir al teu Bloc.
La teva situació personal és molt ferma, clara, sincera i l'única normal dins d'aquest "conflicte". Encara que et pugui resultar estrany en aquests moments, a mig termini, a les persones que els hi donaràs les gràcies són a tots aquells que ara et fan, o intenten fer-te, la vida impossible amb les constants negatives i incompliments d'acords per veure als teus fills.
Els teus fills, si com tu dius són intel·ligents arribaran a comprendre una cosa fácil d'entendre:¿ qui ha tingut i té la raó del seu costat ?.
A la "colla d'amargats" que ara els intenten adoctrinar i posar-los en contra teva ja els hi arribarà el moment de les bufetades i de recollir la palla en lloc dels fruits bons que de ben segur, creuen que estan sembrant.

Anims!!! salut i paciència, jo ja ho he aconseguit i ara el meu fill no vol veure a la seva mare, fet que a mi no m'agrada, però ell ja és major d'edat .

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!