Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 18 d’octubre del 2007

Fotiquis!!!



La meva germana, m'ha fet buscar per les fotos de fa anys i he trobat aquestes que ja comencen a ser històriques.

Una és al bateig del meu germà Alex, amb la colla d'amics del barri. Em sap molt greu, però un dells ja no hi es entre nosaltres.

L'altra, és també de la colla d'amics del barri, celebrant el dijous jarder al meu mas.
( si algú no ens ha conegut, envia'm un mail i t'ho dic. enricc38@hotmail.com )

Han passat un quans anys!!!!!!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

eissssss que passa!! copion!!!! si es que rabia come!! clarosssssss quan una té una bona idea!! és normal!! jejejejeje

molt maques aquestes fotos! però crec que hauries de posar els noms ja que sino ens quedem a mitges!!

v'sssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!