Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

diumenge, 21 d’octubre del 2007

L' Arnau


Ahir dissabte ens vam desplaçar fins La Bordeta ( lleida) per jugar un partit de futbol en la categoria pre-benjamí. El resultat va estar de 3-0, però els nostres nens van jugar força bé. El que passa es que els altres van estar més encertats alhora de fer gols.
Cal dir que dels nostres, la majoria són de primer any i solament tres són de segon any, cosa que en aquestes edats es nota moltíssim. Però del que es tracta, és que poc a poc vagin agafant confiança i vagin aprenent a jugar a futbol.
I ja posats, voldria comentar que tot i que van perdre, l'Arnau va fer el millor partit que li he vist mai. Com ara ell és el gran de l'equip, el vaig veure més segur, més confiat i molt més posat al camp. El vaig veure xutar fort i fent jugades des de la defensa fins la porteria contraria i tornant ràpid a defensar el seu terreny.
Molt encertat en la defensa i posant en joc la pilota correctament. No va tenir encert en els dos atacs que va fer tot sol, però es va veure molt ràpid i segur.
Molt be Arnau!!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

aisss ell!! felicitats Arnau!! you are the best!!! m'alegro molt!! ja veig que tenim un bon esportista a la família!! jejejeje

V'ssssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!