Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 9 de novembre del 2007

La Unió Social de Flix

Dissabte dia 10, s'inaugurarà l'ascensor que s'ha instal·lat al bar de la Unió Social, per poder accedir des del carrer fins al bar.
Aquesta obra, ha estat molt difícil de fer i molt cara, però finalment s'ha pogut dur a terme.
Sé que es va començar amb la junta anterior, quan "lo Papa" era president de l'entitat i que s'ha materialitzat amb la junta actual.
Per tant i des del meu bloc, vull felicitar a totes dues juntes, a més de totes les persones que hi han col·laborat, per la bona tasca feta i per tot el que han fet i fan per la nostra Social.
Enhorabona!!

1 comentari:

enric ha dit...

hola papa t ´estimo estic am la fifa

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!