Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 13 de novembre del 2007

La Unió Social de Flix



Emotiva inauguració de l'ascensor de la Social. Dissabte passat es va inaugurar aquesta gran obra que permetrà accedir des del carrer a totes les plantes de la Social. A l'acte, hi van assitir diverses personalitats de l'Ajuntament de Flix entre les que hi havia el nostre batlle, el Sr. Pere Muñoz. També hi era el Sr. Xavier Vega i l'exalcalde de Flix el Sr. Antoni Sabaté.
El president de la Social, el Sr. Soriano, va començar el parlament, dient que aquesta obra significaria una gran millora en l'accés al bar, per a totes les persones amb alguna mena d'incapacitat o als nostres avis que els hi costa pujar les actuals escales. Ha explicat que l'obra ha estat feta per tres juntes diferents, ja que ha estat costosa de realitzar tan econòmicament com burocràticament. Ha agrait al Sr. Barbero, a les juntes anteriors i com no a la seva junta els esforços fets per poder dur a terme l'obra, deixant pel final un agraïment molt sincer al Sr. Floreal Cervelló, ja que va ser juntament amb la seva junta, els que van iniciar els tràmits d'aquesta construcció , comentant que "lo Papa" era una persona molt emprenedora, que l'hi agradava molt treballar pels altres, posant en cada acció tot el cor i tota l'ànima. Per aquest fet i en la seva memòria va obsequiar amb un ram de flors preciós, a la seva dona, Josefina.
El primer viatge oficial de l'ascensor, el van fer l'Alcalde de Flix, el Sr. Barbero, el Sr Soriano i la meva mare en representació del meu pare.
Un acte molt bonic i emotiu per tothom i en especial per les persones que hem estimat i estimem al meu pare, perquè sabem la il·lusió que hi posava en tot allò que emprenia.

Des d'aquí vull agrair a la junta de la Social i al seu president, per aquest acte tan encertat i per haver pensat amb el meu pare, fent-li aquest homenatge i portant-se tan bé amb la meva mare.
Moltes gràcies!!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

molt maco l'escrit!!
sembla que ens haguéssim copiat!!! COPION!!!!!!!!
jo l'he publicat primer!! jejejejeje

un petonàssssssssssssss
fins aviat!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!