Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 28 de desembre del 2007

Escoltant el cor!

Un cop més, quan han vingut amb mi els meus fillets ho han fet sense cap peça de roba per passar aquests dies de vacances de Nadal. Això que cada cop l´hi demano però la resposta sempre és la mateixa: NO.
Si algú sap de que va el tema, sabrà que amb els 600€ que cada mes passo de pensió pels meus fills, hi va inclosa la roba, les medicines i altres coses que són normals en la vida dels meus fills. Això vol dir que la roba ja la pago amb la pensió. Això sí, l'escola de música, ulleres, ortodòncia....la pago a part ja que no va inclòs dins de la pensió, ja que són despeses extraordinàries.
O sigui que a mes dels diners que pago, he d'afegir-ne més per poder vestir als meus fills.
Aquesta és una de les "batalles" obertes, així com el tema de la recollida dels nens els dimarts, les vacances de l'estiu que mai són iguals per un que per l'altre, la informació de totes les coses que fan els nens així com poder prendre decisions sobre el que fan o el que faran.........Un seguit de coses que ara mateix no hi vull pensar.
Estem en unes dates, on sembla que tothom tinguem els cors més sensibles i estem més oberts a l'enteniment i a la comprensió. Sempre he cregut que les persones parlant s'entenen i més encara quan aquestes persones comparteixen l'amor de dos personetes que a més són el més important de les seves vides.
És ben sabut, que a les guerres no hi guanya mai ningú, però en aquest cas, els que sempre hi perden són els nostres fills que a més de sofrir la separació dels seus pares, han de patir les seves desavinences.
És per aquest fet, que vull aprofitar aquestes dates per tornar a expressar un cop més el meu desitg i la meva voluntat d'acabar d'una vegada per totes amb les nostres lluites i tots aquests mal rotllos que l'únic que fan és desestabilitzar als nostres fills.

Serem capaços de donar la Pau i la tranquil·litat que 'Enric i l'Arnau es mereixen? Jo si i tu?

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!