Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 1 de març del 2008

....................................

Be, és l'ultim cop que contestaré a esta mena d'atacs. No tinc paraules per definir-ho . Solament qui vulgui entendre que ho faci. Es pot comparar formes i maneres de parlar i escirure. Cadascu que prengui les conclusions que vulgui. Este comportament, esta rabia contra mi.....sense comentaris. Conec evidentment les formes i les maneres, pero.....no vull seguir pel mateix camí.
Una abraçada per tothom

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Fantàstic!!! Molt bon comentari i espero que no els contestis més, pensa que és el que volen i no crec que els hi deguis cap mena d'explicació. Explica i demana perdó a aquella gent que hagis estimat, que algun dia hagis fet mal i no a gent que d'una manera covard te'n vol fer. Bona nit. Dimoniet.

enric ha dit...

Angelet, gràcies per escriure.
Una abraçada!!

Anònim ha dit...

ui le hemos tocado la fibra sensible. Lo siento no te queria molestar tanto es mi opinion y segun dices tu aqui se puede opinar. un besito muy dulce y no te enfades conmigo hombre y tu companyera tampoco

Anònim ha dit...

A qualsevol persona que li digueu el que li heu dit a l'Enric l'hauríeu molestat no pel QUÈ s'ha dit sinó per COM s'ha dit. Estic segura de què és un blog amb molta llibertat per opinar pero no de la manera en què darrerament s'ha fet. Recordeu que "no hay nada que no se pueda decir con una sonrisa". Angelet

enric ha dit...

Angelet, és pot dir més for, però no més clar.
Bona nit!!
Una abraçada!!

Anònim ha dit...

Curiós: a l'anterior missatge m'has donat les gràcies com a l'angelet. Hum... deixaré de ser un dimoniet doncs... Bona setmana i molt ànims. Angelet.

Anònim ha dit...

Aquestes quatre frases fan pensar una estona, a mi m'han agradat i aquí les deixo.
Una abraçada per al rei de la paciència!
Elvira
La paciència triomfa en les empreses millor que la força; moltes coses que no es podrien resoldre d’un sol cop es conquereixen vencent-les a poc a poc. Plutarco.
El silenci és tan fràgil que es trenca només pronunciar-ne el nom, però també és poder.
Màrius Serra (Barcelona 1963)

Comparar la crueltat de l'home amb la de les feres és insultar les feres.
Fiódor Dostoievski, escriptor rus (1821-1881)

El problema que hi ha al món és que els bojos i els fanàtics sempre estan molt segurs d'ells mateixos, mentre que els més assenyats sempre estan carregats de dubtes.
Bertrand Russell, filòsof i matemàtic britànic (1872-1970)

enric ha dit...

Elvira, m'agraden molt les dites i aquestes em fan rumiar. Gràcies per invitar-me a pensar una estona.
Fins aviat!!
Per cert, tb t'invito a la concentració.
Una abraçada!!

Unknown ha dit...

Osti tu , feia dies que no et llegia, he tingut molt embolic ... recorda alo de que " qui tonti suit remedium non habet" .

Posa moderació als comentaris company !

Salut i ànim

eva_yam ha dit...

keifarem!! he pogut desxifrar la teva frase!! molt bona!! jejejeje

Fins aviat!!
per cert, ens coneixem??? estic intrigada!! sou molts els que entreu i no en tinc ni idea!! bé, així és més interessant!

Un petonàssssssssssss

Anònim ha dit...

Veig que esteu tots una mica sensibles: he fet el comentari de pagar justos per pecadors perquè l'habilitació no m'agrada gaire, tot i que l'accepto perfectament però ho deia pel fet que per culpa d'altres jo no puc posar els meus missatges lliurement. Res més. Ja he dit que em sembla que era necessari en aquest blog. Eva_yam: totalment d'acord amb el teu comentari que ja vaig dir dies enrera. Bnit. Angelet.

enric ha dit...

T'he entes perfectament, Angelet. I per això t'he dit que em sabia greu.
Una abraçada!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!