Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 2 de juliol del 2008


La meva germana m'ha passat una història molt bonica i trista, sobre "Mario i el seu pare". És la història d'un pare separat al que com a la majoria de tots els pares ( homes) els hi prenen els fills un cop separats, ja que donen la custodia dels fills a la mare.

Un bon article que el podeu llegir al blog de la Cris.

Una abraçada!!

2 comentaris:

eva_yam ha dit...

jejeje molt maca aquesta foto!! veig que les busques bé!! jejeje

Cris ha dit...

Estimats,

Recentment ens han publicat una carta a la vanguardia. La podeu trobar, junt a l'enllaç, al nostre blog de Dones per la Igualtat i la CC www.donesigualtat.blogspot.com

Adicionalment us faig saber que la Nuria ha fet una gran feina de recopilacio de dibuixos de nens que hem penjat al mateix blog. Tal vegada us agradaria veure'ls.

Petons, justicia, custodia compartida i LLIBERTAT!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!