Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 1 d’octubre del 2008

Sortideta amb l'estrelleta!!!







Dimenge passat vam sortir a fer una volteta la Joa i jo amb la moto. Feia molt temps que volia anar cap a Faio, per Riba-roja i hi vam anar.
El paisatge és molt bonic i un cop agafes el desviament cap a Faio encara es torna més bonic.
Vam anar a l'embarcador del poble, on hi ha el cementiri antic i les vistes són precioses.
Després vam seguir cap a Mequinenza, cap a Fraga i de volta a Flix.
Una sortideta molt bonica amb molt bon temps i amb molt bona companyia.

1 comentari:

eva_yam ha dit...

EISSSSSSSSSSSSS son molt guapes aquestes fotos!!!
un dia d'aquests me'n vaig per aquesta carretera! que fa anys que no hi passo!!

V'ssssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!