Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 19 de febrer del 2009

Dijous Jarder!



Avui és dijous Jarder i la veritat és que feia molt temps que no tenia festa aquest dia. Però avui si que en tinc i m'ha fet gràcia anar a Jardar tal i com ho fèiem abans.
Hem preparat uns entrepans de carxofa ( tal i com a de ser) i hem sortit cap al camp.
Com la Joa, la Laia i la Elia no havien anat mai al pi de Montbrió, doncs hi hem anat.
Ens ha fet molt bon dia i m'ha agradat trobar-nos pel camí a grups de gent que estava Jardant.
Als peus del pi de Montbrió, ens hem menjat el "bocata" i en acabar, cap a casa.
La tornada l'hem fet per la costa de mosselló i pel costat del riu fins al barri.
Un bonic dia gaudint de bona companyia i de la natura.

1 comentari:

eva_yam ha dit...

ohhhhhhhhhhhhhhh quina enveja més sana que em feu!! m'hagués encantat tindre festa però que hi farem! alguns han d treballar! jejeje
petonetsssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!