Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 8 de maig del 2010

Lo Tormo de la Torre de l'Espanyol.

Aquest matí hem sortit a caminar Jose i jo i la ruta agafada ha estat la del Tormo. Aquesta montanya esta al costadet de La Torre de l'Espanyol.
En arribar a la Torre, hem creuat tot el poble i al final del carrer hem deixat el cotxe. Cal dir que no hi ha perdua perquè esta molt ben indicat.
A les 08h 45 hem començat la ruta en direcció a Lo Tormo. Just arribar a la Mina, que és un lloc des d'on s'alimentava antigament d'aigua la població de la Torre, agafarem una sendera que surt just a la dreta i que ens portarà fins al Tormo. La pujada és forteta, perquè ens puja de 145 metres fins a 515 amb poc espai, però no és gens difícil. Un cop dalt, anirem fins la roca del Tormo, des d'on podrem gaudir d'espectaculars vistes de la Ribera d'Ebre.
Després marxarem per la cresta de muntanya fins al Mirador de la Mola, punt des d'on podrem veure Riba-roja, Flix, Ascó, Vinebre, Garcia, La Torre, El mola i Mora.
I d'allí mateix, agafem el camí de tornada per una sendera que ens portarà a l'Enjub del pla de la Mola, fins la Mina i cap a la Torre.
Una sortida molt bonica, al costadet de casa i amb espectaculars vistes. Com sempre m'agrada dir i recordar, sembla mentida les coses tan boniques i precioses que tenim a la Ribera. Uns arbres, una vegetació , una fauna.....i unes muntanyes que no tenen res que envejar a cap lloc.
I és que quan puges uns quants metres d'alçada tot és torna més bonic i desconegut !!!

Salutacions a tots els lectors i seguidors i a veure si us animeu a vindre!!
Durada: 3h 40'
Dificultat: Fàcil
Alçada: 300 metres de desnivell
Distància: 7.5 km

Jaume Masip Llop ha dit...

Xeics! quines sortides més xules que feu!

eva_yam ha dit...

eissssssss una passada les fotikis!! unes vistes impressionants!!!!!!!

una que m'he perdut!!

per cert, ja tinc botes noves!!!!!!! ja tinc ganes d'estrenar-les!!!!!! ueeeeeeeeeeee