Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 8 de novembre del 2010

Flix- Tossal de Montredons- Bassa les Clotxes

Ahir diumenge, després de veure el bon dia fet durant tot el matí, vaig pensar en sortir una estoneta per la tarda a caminar. Vaig trucar a Eva i a Jose i tots dos van dir que perfecte. Tot i que de cop el temps va començar a posar-se "feo", nosaltres vam seguir amb la quedada.
Total, que a les 15h 30 sortiem des del barri i en direcció cap a l'Aubal.
Vam passar pel mig del pinar i passant per la finca d'Oriol, vam fer cap al mas Nou, que per
nosaltres és el mas trencat. Allí seguint uns 100 metres pel camí a dretes, vam trobar una sendereta que ens pujava pel Tossal de Montredons,
passant per la coneguda Roca de la Calavera, on tans cops hi he fet cap el dijous jarder, i fins dalt de tot de la muntanya.

Un cop dalt i com no haviem vist encara la gran bassa feta pel reg de Montredons, ens vam desviar cap a l'esquerra per tal de veure-la.

Cal dir que és una de les més grans que he vist i una obra espectacular. Des de dalt , les vistes de Flix i Riba-roja són precioses.
Vam tornar enrera fins el lloc on vam pujar i allí vam seguir pel camí cap baix fins als "quatre camins". Abans d'arribar a la cruïlla i a l'esquerra hi ha una singlera on s'hi amaga una cova bastant gran. Jose ens va explicar que de petits hi anaven a veure un niu d'esparves que feien vida allí. No sé el nom de la cova, però de ben segur que en té un.
A la cruïlla, hi han quatre camins: el nostre, el de la dreta que ens portaria cap a la serra de fatarella, ascò i el Pi de Montbrió; el de davant que ens portaria per un altre camí cap a la bassa de les clotxes, Ascò i la Carretera Flix-Ascò; i el de l'esquerra que ens durà directament per un camí d'asfalt fins a la Bassa de les Clotxes.
Com que ja és tard i esta a punt de començar la Formula 1, doncs decidim anar a esquerres.

Aquesta ruta, es molt bonica ja que passes per uns llocs no massa transitats i hi han boniques vistes. A més, és curteta, fàcil de fer i diferent.

Dificultat: Fàcil
Durada: 1h 50
Distància: 8km

eva_yam ha dit...

ostres tu!!has superat la meva crònica!! jejejeje
t'ha quedat molt bé!!!
em vaig a copiar la ruta per posar-la al bloc!!!

v'sssssssssssssssssssss

eva_yam ha dit...

tatooooooooooooooooo l'enllaç del wikloc està malament, surt generalitzat!!!!!!!!! mira-ho !!