Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 23 de desembre del 2010

L' Ametlla de Mar- L' Ampolla pel GR92






Ahir la tarda vaig decidir emplear aquest matí, ja que el tenia lliure, en fer una ruta que feia temps volia fer i que per diferents coses no havia pogut.
Total que a les 07h, he agafat el cotxe i he marxat fins l'Ametlla de mar on l'he deixat. Un cop carregada la motxila i endollat el GPS ( que previament havia carregat un track d'un company senderista) , he anat fins al final del port on esta Capitania i allí surt el GR92 cap a l'Ampolla. El trajecte no és massa dificil a pesar que hi ha un sovint de pujar i baixar. En principi esta marcat tot i que de vegades les marques del GR no s'acaben de veure i s'ha de tirar de GPS. Però entre un i l'altre no he tingut cap problema. A pesar que no hi ha pèrdua perquè tenim un bon punt de referència: El Mar.
És una passada les caletes, els acantilats i tota la flora i la fauna que vas trobant al llarg del camí. Mesos enrera vaig fer una ruta semblant per la Costa Brava i he de dir que no tenim res que envejar-li, ja que els paissatges són espectaculars i meravellosos.
En arribar a l'Ampolla he aprofitat per dinar mentre esperava el tren que em portaria cap a l'Ametlla a buscar el cotxe.
Desitjo que os agradin les fotos !!

Durada: 4h 43
Distància: 16.9 km
Dificultat: Fàcil

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!