Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 7 de maig del 2011

Ermita de Berrús- Camí de Villalva- Ermita Sant Pau- ermita de Berrús.





El dimercres dia 4 de maig, Benjamin i jo vam fer una sortideta per la part que ens vam deixar el passat dia 31 de gener. O sigui que a les 09h del matí ja estàvem plantats a l'Ermita de Berrús i preparats per la caminata del dia. Des de la última barbacoa gran, surt un camí a la dreta que ens portarà durant una estona per la cresta de la muntanya, fins que trobem un pal indicador que ens diu per anar cap a La Fatarella o cap a Villalva. Agafem el camí de la dreta. Al cap d'uns quants kilòmetres, un altre indicador ens senyala que podem anar a l'esquerra cap a La Pobla de Massaluca / Villalva o a la dreta cap a Berrús. Agafem el de l'equerra pel Barranc del Lelo i ens allargem fins l'Ermita de Sant Pau ( uns 3 km). Aquesta Ermita esta feta dins de la roca i quasi be no ha tingut cap canvi des de fa molts anys. Però es bonica de veure.
Després, desfem el camí fet i tornem al creuament i agafem el camí cap a Berrús, que per cert un cop a la carretera, tot és costa amunt ( de 85 a 320).
Una sortida molt bonica i amb molt bones vistes. A més, avui hem vist molts animalons, cosa que m'agrada molt.

Durada: 4h 15
Dificultat: Fàcil
Distància: 21km


3 comentaris:

Jaume Masip Llop ha dit...

Xeic, les rutes que feu són molt interessants, de debó.
Per cert, on és aquesta impressionant foto de portada?

enric ha dit...

Gràcies Jaume! La foto de la portada és a la Peninsula del Yucatan, Mèxic, a un lloc que es diu Rio Secreto. Son unes coves sota terra i tot és igual o millor que la foto. Es un lloc precios.

eva_yam ha dit...

21 km!!!!!!!!! uffffffffff ja estic cansada de pensar-ho!! jejejeje

per cert, i no has fet fotikis???

ja m'ho explicaràsssssssssssss
un petonàsssssssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!